Vastuullisuusviestintä

Vastuullinen (vastuullisuus)viestintä

Viestintä on tunnetusti taitolaji. Törmäämme medioissa päivittäin esimerkkeihin huonosta ja epäonnistuneesta viestinnästä: milloin poliitikot ja puolueet sekoilevat lausunnoissaan tai yritykset kompuroivat erityisesti silloin, kun jäävät rysän päältä kiinni jostain hölmöilystään. Kaikista näistä jokapäiväisistä viestinnän karilleajoista huolimatta meidän yrityksenä ja organisaationa on uskallettava viestiä – myös vastuullisuudesta. En nyt lähde tässä Lue lisää…

Arvo, arvonmuodostus

Arvonmuodostus – tarpeiden ja tunteiden sekamelska

Arvolupaus on yritystoiminnan strateginen työkalu, jolla yritys ilmentää sitä arvoa, jonka asiakas saa hankkiessaan yrityksen palvelun tai tuotteen. Arvolupauksella yritys siis kertoo, mitä hyötyä tuotteesta on asiakkaalle. Tämä hyöty voi olla esimerkiksi ratkaisu tiettyyn ongelmaan, tuotteen tai palvelun asiakkaalle tuoma helppous tai nopeus tai vaikkapa lisääntynyt turvallisuus. Mistä tuotteen tai Lue lisää…