Yrityksen vastuullisuusraportti on yrityksen vastuullisuusviestinnän tärkein työkalu. Raportillaan yritys tekee vastuullisuustyönsä näkyväksi ja antaa sidosryhmilleen mahdollisuuden sen päämäärien, menetelmien, kehityksen ja tulosten arviointiin.

Yrityksen vastuullisuustyön itsearviointiin perustuva vastuullisuusraportti on kooste yrityksen vastuullisuustyön nykytilasta. Sitä käytetään yrityksen sisäiseen kehitystyöhön, ulkoiseen sidosryhmäviestintään ja yrityksen vastuullisuusstrategian perustana.

Vastuullisuusstrategian käyttöönoton jälkeinen vuosittainen vastuullisuusraportti perustuu yrityksen vastuullisuusstrategiaan ja sen toteutumiseen yrityksen vastuullisuustyössä. Raportti antaa kaikille sidosryhmille arvokasta tietoa yrityksen vastuullisuustyön tuloksista ja siitä, miten vastuullisuustyötä voidaan yrityksessä edelleen kehittää. Vastuullisuusraportti on yrityksen vastuullisuustyön ja sen tulosten todentamisen väline.

Raportointiprosessi tukee yrityksen vastuullisuustyötä ja kirkastaa sen arvoja, päämääriä ja toimintamalleja. Vastuullisuusraportti kokoaa myös oleellista tietoa yrityksen päätöksenteon tueksi.

Kysy lisää ja pyydä tarjous:

fiFI